BFF

Assalamualaikum warga blogger!!..


This is my first time baby step writing and involve in my blog (2009) called

“BEFABULOUSFOREVER”…

I love FASHION..

I love KIMORA Business..

I love BEAUTY and HEALTH Conscious..

I love WRITING..

I love ADVENTURE life..

And…

I love MEET new People!!

for me They are so FABULOUS!!!..

Full figured women can be FABULOUS and feel good about doing anything and everything to look FABULOUS and stay that way FOREVER..

Arrrrrghhhh!!!... im going 41 years young this years!! But never mind age truly is just a number. So mind set always

“BEFABULOUSFOREVER”..

BFF - ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY HUBBY BIRTHDAY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BFF - MYSELF BIRTHDAY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS ELDER SON

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS SECOND DOTTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS 3RD BABY

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS 4TH BABY

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Selasa, 21 Jun 2011

BFF-Wardrobe-



Hey BFF!!

Welcome to my WARDROBE!!..
Tis are my favourite tings and my fav style and design dat i love to wear!!! jus want to share!!


My fav Dress
My fav Office Wear
My fav Bohemian skirt
My fav shoes
My fav Jeans
My Accessories
My fav baby t shirt  




  MY FAVourite DRESS!!

Well..Well..lately ni bila umur saya mencecah angka 30an ni, saya dah mula gemar memakai dress yang bercorakkan bunga2 atau bohemian..
Sekarang ni tengah dalam proses mengumpul dress2 dalam wordrobe saya, kerana masih tak cukup jer..saya rasalah..;)hehehe..Bagi saya dress ni sesuai di pakai kemana saja..but tak sesuai di pakai di office kay..;) Material nya pun diperbuat dari fabrik cotton, sejuk dan tak crumple.. Itu yang saya suka pasal dress ni..:)







MY FAVourite SHOES!! ( High heel )

Crazy about shoes!!! boleh mabuk kalau nampak yang berkenan confirm beli!!! Saya dari remaja memang gemarkan high heel!!.. Bila saya pakai high heel saya akan rasa confident apabila berjalan.. Kasut lain pun saya suka juga macam peep toe, gladiator, wedges, sport shoes, sandal...Tapi d most fav of course HIGH HEEL..;)


Calvin Klein
Jimmy Choo
BCBG
Jimmy Choo
Guess


Guess
camuto shoes BCBG




MY FAVourite BOHEMIAN SKIRT!!
 Suka bohemian style kerana corak nya  nampak unik dan kontempori. Material kainnya yang sejuk selesa di pakai. 
Im love in it!!












MY FAVourite BABY T-SHIRT

Actually i love to wearing a baby t-shirt..
Tapi d most baby tee yg i suka is,wit the kolar!! nampak smart n sophisticated!! nak2 lagi pakai dengan skinny jeans!! wallah look superb gorgeous!! bak kata trademark blog i BEFABULOUSFOREVER..;) tapi round neck pun ok gak..;)








MY FAVourite JEANS!! 

Jeans!! siapa yang tak gemar memakai jeans!! saya rasa ramai penggemar2 jeans di luar sanakan??..Siapa yg tidak suka jeans saya rasa something wrong somewhere kan!!hehe..Maybe datang dari planet marikh kot??hmmm Well its ok lain orang lain citarasakan..Tapi!! bagi saya,Im Crazy about jeans jugak!!!tak boleh hidup kalau tiada jeans dalam wordrobe saya!! Boleh mati woo!! Ia adalah satu-satunya penyelamat kan!! I guess so!!..Ia boleh di pakai dengan apa jua baju!!..Kena aja!! Nak2 lagi sekarang ni baju tradisional melayu kita "kebaya" pun sudah ditrendkan dipakai dengan JEANS!!..So I NEED MORE JEANS!!! Very d stylo mylo!! BFF always!!daaaaa..:)



MY FAVourite OFFICE WEAR!! 


Saya rindukan baju-baju office saya..Dahulu saya pernah bekerja di Warisan Fikiran as knowns as Galeri Tangsi..Disana saya kena sentiasa kelihatan anggun n sophisticated kerana selalu berdepan dengan gologan VIP yang selalu bertandang untuk membeli lukisan yang berharga ribuan ringgit..Di sini saya banyak mempelajari tentang penataan gaya di pejabat melalui bekas boss saya yang begitu stylo mylo Miss June Baharuddin..Thanks Miss June!!..;)






MY FAVourite ACCESSORIES!!

Lagi satu saya pantang tengok aksesori!!seriusly boleh giler dibuatnya!!! Hidup saya takkan lengkap kalau saya tak pakai aksesori..paling kuat pun saya mesti pakai subang and gelang!! kalau saya tidak memakainya, saya rasa diri saya tak lengkap!!..saya paling minat dengan aksesori bohemian..sebabnya ia diperbuat daripada batu2 yg unik..apabila dipakai membuat kan nampak sungguh anggun dan shopisticated look kepada si pemakai..

from BFF with Love
~Oya Rahman~

2 ulasan: