BFF

Assalamualaikum warga blogger!!..


This is my first time baby step writing and involve in my blog (2009) called

“BEFABULOUSFOREVER”…

I love FASHION..

I love KIMORA Business..

I love BEAUTY and HEALTH Conscious..

I love WRITING..

I love ADVENTURE life..

And…

I love MEET new People!!

for me They are so FABULOUS!!!..

Full figured women can be FABULOUS and feel good about doing anything and everything to look FABULOUS and stay that way FOREVER..

Arrrrrghhhh!!!... im going 41 years young this years!! But never mind age truly is just a number. So mind set always

“BEFABULOUSFOREVER”..

BFF - ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY HUBBY BIRTHDAY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BFF - MYSELF BIRTHDAY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS ELDER SON

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS SECOND DOTTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS 3RD BABY

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS 4TH BABY

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Isnin, 20 Jun 2011

MeMyself and My lil Prince ADAM IKRAM

My Perfect Day...2011 
Part Two.. 

My Precious Prince..


Adam  merupakan anak lelaki sulung saya..
Dilahirkan pada 20hb Oktober pada pukul 09.34 malam di Hospital Universiti Malaya Kuala Lumpur ..Beratnya pada ketika itu hanyalah 2.9kg..Hmmm tidaklah berapa besar, sedang eloklah dengan saiz badan saya yang sederhana…Alhamdulilah saya tidak kisah ia besar mahu pun kecil, janji dia selamat dilahirkan dengan cukup anggota sifatnya.. ..Ketika itu saya berumur 23 tahun…Betapa muda nya usia saya ketika itu…Umur tidak menjadi penghalang kepada saya kerana apabila kita mengandung dan melahirkan anak , secara tak sengaja perwatakan kita akan berubah kerana naluri keibuan sudah ada pada setiap insan yang bernama Wanita..Percaya la kata-kata saya..Pada mulanya saya memang risau sangat-sangat sebab masih terlalu muda dan mentah untuk memikul tanggungjawab sebagai seorang isteri dan ibu.Tapi saya tidak menjadikan ia satu alasan untuk lari dari tanggungjawab, kerana dengan bantuan Mak saya dan buku-buku yang saya baca ketika saya hamil..alhamdulilah selamat semuanya sehingga kini Adam sudah pun berumur 9 tahun…Sungguh cepat masa berlalu…Bermacam-macam kenangan manis saya dengan anak sulung saya…Saya tidak akan lupakan sampai bila-bila sehingga nafas terakhir..
 


 
 


IBU SAYANG ADAM!!!..MMUAHHH <3


 Adam 6 bulan..


 Adam 5 Tahun




Adam 7 tahun



Adam 8 tahun


Adam 9 tahun


from BFF with Love
~Oya Rahman~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan