BFF

Assalamualaikum warga blogger!!..


This is my first time baby step writing and involve in my blog (2009) called

“BEFABULOUSFOREVER”…

I love FASHION..

I love KIMORA Business..

I love BEAUTY and HEALTH Conscious..

I love WRITING..

I love ADVENTURE life..

And…

I love MEET new People!!

for me They are so FABULOUS!!!..

Full figured women can be FABULOUS and feel good about doing anything and everything to look FABULOUS and stay that way FOREVER..

Arrrrrghhhh!!!... im going 41 years young this years!! But never mind age truly is just a number. So mind set always

“BEFABULOUSFOREVER”..

BFF - ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY HUBBY BIRTHDAY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BFF - MYSELF BIRTHDAY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS ELDER SON

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS SECOND DOTTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS 3RD BABY

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS 4TH BABY

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Selasa, 5 Julai 2011

BFF-Diary-Part3

MEmyselfandI…


Hari ini aku…
Aku yakin..
Dengan pendirianku, diriku, bakatku..
Menggunakan kuasa yang diberi oleh Allah yang Maha Berkuasa..
Menurut dengan jujur segala ketentuan yang dredhai oleh agama..
Ya Allah aku redha dengan apa yang engkau berikan kepadaku..
Jikalau ia baik untuk, aku terima dengan hati yang terbuka..
Sesungguhnya Engkau Maha Mengetahui..
Engkau tunjukkanla kebenaran dan berikanku petunjuk..

Hari ini aku..
Aku bersyukur dengan apa yang Allah beri..
Atas daya usahaku yang jujur.

Hari ini aku..
Aku adalah aku..
Menerima baik segala takdir, tanpa banyak merungut..
Mungkin ada hikmah di sebalik kejadian…AMIN
Menolak segala yang mungkar dengan rasa senang hati..

Hari ini aku..
Aku telah menjalankan segala usahaku..
Sebagai individu, hamba allah yang sentiasa dahagakan ilmu-ilmu yang bermanfaat
Serta..
Pengalaman-pengalam yang sihat..
INSYALLAH..

P/s:Jika kita ingin dihargai, maka seharusnya terlebih dahulu kita menghargai org lain..kerana didalam Al-quran juga disebutkan, “tidaklah kebaikan itu dibalas melainkan dengan kebaikan pula”…
 
(*hasil from my own not copycat)

from BFF with Love
~Oya Rahman~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan