BFF

Assalamualaikum warga blogger!!..


This is my first time baby step writing and involve in my blog (2009) called

“BEFABULOUSFOREVER”…

I love FASHION..

I love KIMORA Business..

I love BEAUTY and HEALTH Conscious..

I love WRITING..

I love ADVENTURE life..

And…

I love MEET new People!!

for me They are so FABULOUS!!!..

Full figured women can be FABULOUS and feel good about doing anything and everything to look FABULOUS and stay that way FOREVER..

Arrrrrghhhh!!!... im going 41 years young this years!! But never mind age truly is just a number. So mind set always

“BEFABULOUSFOREVER”..

BFF - ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY HUBBY BIRTHDAY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BFF - MYSELF BIRTHDAY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS ELDER SON

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS SECOND DOTTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS 3RD BABY

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS 4TH BABY

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Rabu, 10 Ogos 2011

BFF-Nukilan Hati-

MY Heart..by ~Oya Rahman~

Cinta akan datang
Cinta akan pergi..
Cinta tidak akan menunggu..
Cinta perlu cemburu..
Cinta juga perlu sensitif..
Cinta selalunya menyakitkan…
Cinta adalah drama…
Cinta perlukan pengorbanan…
Cinta tidak pakai peraturan..
Cinta tidak boleh terbang..
Tapi cinta itu sendiri tidak akan pernah bohong kepada sesiapa..


Sayang pertama kali kita jumpa dulu…
Semuanya indah berlaka..
Tetapi…
Mengapa ianya indah hanya sementara sahaja..
Engkau pun mula berubah..
dan beralih arah..
kata-kata manis yg selalu keluar dari mulutmu..
tiada lagi ku dengar..
hidupku pula menjadi makin tawar...
Mengapa engkau memainkan perasaanku..
Engkau begitu kejam…
Engkau selalu buat aku tidak keruan..
Kadangkala engkau tidak sedar,
Didalam diam..sekelip mata engkau berubah...
Mengapa???..
mengapa??
sikapmu selalu menyakitiku…
engkau pergi sehingga kini tidak akan berganti..
engkau hilang dari pandangan hidupku ini..
engkau membawa luka pedih yang tidak terperi..
tidak kuduga semua bermula dengan jernih...
menjadi keruh dengan tiba-tiba..
Jangan sesekali engkau letakkan aku dibawah..
hanya kerana jalan hidup yang susah...
Tidak siapa diantara kita, didunia...
memilih jalan hidup yang derita...
Tahukah engkau, bahawa..aku amat menyintaimu..
Aku menerima mu seadanya…
Waima engkau selalu memberitahu ku
yang engkau tidak punyai apa-apa..
tetapi, bukan bermakna itu menjadi penghalang didalam hubungan kita..
bagi ku didalam sesuatu perhubungan perlu ada pengorbanan..
dari situ menunjukkan keikhlasan dalam perhubungan..
Aku tidak dapat memberitahu , apa yang membuatku jatuh cinta kepadamu..
Sayang..
Tahukah engkau betapa sakitnya hatiku…
Hanya DIA sahaja yang tahu betapa sakitnya!!!!
Aku yang menanggung kesakitannya..
TAHUKAH engkau…
setelah aku kau miliki...
mana janjimu yang engkau janjikan...
Aku tahu engkau memang sengaja melakukan semua ini…
Kerana engkau mempunyai sebab yang tersendiri..

bagaimana caranya untukku..
meruntuhkan kerasnya hatimu
Engkau
Engkau adalah embun…
Engkau adalah petir..
Engkau adalah sinar..
Engkau mengajarku tentang erti rindu..
Engkau adalah air mata..yang kadangkala membuatku menangis…
Engkau adalah alasan mengapa dunia ku ada…
Kadangkala aku kurang mengerti..
Mengapa semuanya harus terjadi kepada aku…
Mungkinkah semua kejadian ada hikmah disebalik yang kita tidak akan jangkakan???…

aku masih cinta padamu..
aku masih setia padamu...
kembalilah engkau kepadaku seperti dahulu..
di dalam rinduku menangis..
di dalam kalbu ku terasa..
teringatmu di kala derita yang memisahkan kita
Sayang engkau dengarlah...
suara hatiku..
kata hati ini..hanya engkau seorang..
yang aku sayang!!!..
sayang..
setiap senyummu.
menjadi pengubat rindu di hatiku...

Aku memang ingin marah kepadamu..
Tetapi apakan daya…
Aku tidak boleh…
Aku masih tetap menyayangimu sampai bila-bila sehingga nafasku terhenti…
Masih banyak yang kita perlu hadapi…
Aku sayang sangat kepadamu …
Adakah engkau sedar dan mengerti..
Bahawa Cinta datang hanya sekali…
Aku rela pergi jauh..
Aku rela mati untuk rasakan itu semua…
Dan aku harus akur…
dan ini pasti..
dengan iringi doa dan harapan selalu dalam hati kita..Nescaya
DIA MAHA MENDENGAR...
selalunya tidak pernah menghampakan..
jika dia tahu keikhlasan kita berdua..
Jika ada jodoh kita…
Insyallah kita akan bertemu walau sebesar mana badai yang melanda…
walau sejauh mana kita terpisah...
Dia adalah jejaka yang paling manis yg pernah aku kenal..
I wont FORGET!!!.. him...
Aku akan menunggu...menunggu..dan terus menunggu...



from bottom of my heart..(*hasil dari saya )
senyum selagi kita boleh senyum..



from BFF with Love
~Oya Rahman~



3 ulasan:

  1. sedihnya rs baca post kali ni...sabar ek..bwk bertenang...istighfar dn selawat byk2.....Cinta kepadaNya yg pasti kekal smpai bila2....

    BalasPadam
  2. absolutely i agreed wit u 100%..
    bercinta kepada ALLAH lagi kekal daripada bercinta dengan manusia ni..i pun dah malas n serik rasanya la..

    BalasPadam
  3. bila complete yg 1st ni (cinta pd yg Esa)...baru laa will come a 2nd stage tuh..hmmm..insyaAllah akn dpt yg lbih bgus dgn bantuan dri Nya

    BalasPadam