BFF

Assalamualaikum warga blogger!!..


This is my first time baby step writing and involve in my blog (2009) called

“BEFABULOUSFOREVER”…

I love FASHION..

I love KIMORA Business..

I love BEAUTY and HEALTH Conscious..

I love WRITING..

I love ADVENTURE life..

And…

I love MEET new People!!

for me They are so FABULOUS!!!..

Full figured women can be FABULOUS and feel good about doing anything and everything to look FABULOUS and stay that way FOREVER..

Arrrrrghhhh!!!... im going 41 years young this years!! But never mind age truly is just a number. So mind set always

“BEFABULOUSFOREVER”..

BFF - ANNIVERSARY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

MY HUBBY BIRTHDAY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BFF - MYSELF BIRTHDAY

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS ELDER SON

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS SECOND DOTTER

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS 3RD BABY

Lilypie - Personal pictureLilypie Fifth Birthday tickers

BFF - MY PRECIOUS 4TH BABY

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Isnin, 19 Januari 2015

BFF- SUPER DUPER LAZINESS!!


Hye u alls!!!..


Apa kabar u alls semua..
Alamak terasa lama gilerrrss nak  menghupdate blog BFF ni kan..rasanya haritu last aku menghupdate blogg BFF ni pada 3hb Julai 2014..OMG lama gilerkan..pity my BFF blog ni, dah naik bersawang ..terasa kejam giler dekat dia kan..arggghhhh..stresss!!..aku dah janji nak menghupdate setiap story yg berlaku dekat diri aku kan..sampai aku dah kawin and ada life baru sekarang..hehehe..tup tup dah masuk 2015 da sekarang ni..ish2 nampak sangat KEMALASAN yg melanda diri aku..meaning dah tertunggak-tunggak almost 7 month dah kan..ish2..sorry la yea.. ada a few reason y blog BFF tak terhupdate:

Antaranya:


· ·         Malas
· ·        Malas tahap dewa dewi
· ·        Malas super duper malasss
· ·        Nak mengnyetat untuk menulis…
           (iishhhh seriously bercinta siuttt)
· ·        Kawen
· ·        Mood honey moon n horny moon!!!
· ·        Have a new life
· ·        Puasa with HUBBY
· ·        Hari Raya with HUBBY
· ·        Busy at work
· ·        School holiday
· ·        Schoolday
· ·        BANYAK SANGAT BAGI ALASAN (Verangan)


See banyakkan tak terhingga..busy sangat dengan bermacam-macam alasan, mengalahkan menteri..hahaha..poyo je kan..
Bila dah malas tahap dewa dewi ni kan memang payah la kan..tak dapek den nak nolong..melainkan diri sendiri..bila dah lama tak update story2 kat blog aku ni..dah tak tahu mana nak mula dulu..hehe..terlampau banyak benda aku nak share dengan korang tau!! Perasan macam ada orang nak baca blog dia..huhu..takper2 ..syok sendiri je menulis kat blog aku ni sambil2 menghupdate barang yang aku jual nyambil2 tu aku tulis la pasal diri and my life..just untuk suka2.. actually last reason aku berikan sebenarnya banyak sangat alasan itu ini adalah paling tidak boleh diterima sekali..sebenarnya ada pelbagai cara untuk terus ber blog tapi kalau dah nama suka mencari beribu-ribu alasan, mungkin agak susahlah untuk kita terus berblog bukan??  so Tepuk Dada Tanya Selera" wahai Puan Oya.. :P
Aku harap sangat selepas ni aku tidak bagi sebarang alasan untuk tidak menghupdate blog aku ni seperti biasa  ini kerana berblog ni adalah satu pekerjaan buat ku n satu hobby buat ku..so kammmooonnn Oya..wake up k!! Now da masuk 2015 dah..please change ur attitude ..please affirmation with urself k! semua adalah MINDSET!!  2015 new Oya,new wifey,n semuanya new k..;)
Okla dats all for now, mata pun dah mengantuk..time2 cenggini je waktu aku sesuai untuk menghupdate story2 aku ni..sebab waktu2 camni, anak2 aku dah selamat tido..hehe..aman..
Sehingga bertemu lagi ye!!
SEE YA!!
 

TrulyMadlyDeeply
BeFabulousForever

~By Oya Rahman~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan